15 december

Igår gjorde jag min andra tatuering.
Snabba ryck men verligen inte impuls. Till en början var det verkligen inte tänkt texten jag valde.
Men sedan tänkte jag, nae detta skulle jag inte vela ha resten av mitt liv. Så jag ändrade.

Vilken tur att jag gjorde det, för jag är så sjukt nöjd över min andra tatuering nu.
Det gjorde verkligen inte alls så ont som folk beskrivit för mig. frågade även min tatuerare, på en skala 1-10 hur ont gör det,mest som förberedning. Till svar fick jag 12. Men det gjorde inte alls ont. Nåväl, såhär blev den.






För er som inte ser så står det.
"I was born this way"
Kommentarer
Postat av: Olivia Stenlund

Fy fan vilken ful tatuering.

Vet du en sak, du se jätte ful med tjocka ögonbryn och du är totalt en fjortis du tror du är snygg men är jävligt ful!!!!!!!

2011-12-20 @ 18:35:01
Postat av: Anonym

Jag vet att det inte är olivia,så lägg ner bara.

Dessutom vet jag redan vem du är. du gjorde det rätt uppenbart!Tack för det :)

2011-12-21 @ 14:15:14
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är jag

2011-12-21 @ 21:24:30
Postat av: Yaoska Häggman

Det säger jag inte,för det kommer bli en polisanmälan på dig! så du märker!

2011-12-22 @ 11:32:52
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0