19 augusti

kära läsare.
Vilka tråkiga dagar vi har här i skellefteå, ingenting har vi att komma med. inte ens sol.
idag blir det att fixa till kaluffsen lite. min kollega kommer på besök( eller jag till henne) som tur är hon frisör så hon ska både klippa och färga mitt hår. känns faktist helt underbart.

senare ikväll blir det inte så mycket skulle jag tro.
Kanske hitta på nått med vänner ,vi får se. om inte annat ska jag förbi en sväng på stan och leta byxor.

Nu ska jag kela med mitt pucko som ligger och sover på soffan.
Älskar att störa henne efter vad hon gjorde mot mig i morse. Men hon fick igen, en lång dusch...

hade puss!


Slänger in en bild på mig och mina flickor från studenten :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0