11 Augusti

jag fattar verkligen inte att det redan är höst.
Jag som önskade att sommaren varade längre, den har gått så himla fort.
Får trösta mig med att bladen ännu inte blivit röda/gula.

har så himla mycket att berätta och visa er nu när jag snart varit borta från denna blogg i ett halvår.
men jag får ta saker eftersom det kommer. får väll lägga upp sommarens kap köp senare ikväll eller imorgon.

har nyss kommit hem från jobbet och idag lagade kim tacos till middag.
Riktigt gott måste jag säga,det satt fint. Nu blire att lägga sig och sova eller rent ut av tv en stund.
Hades!



En liten överaskning kim kom med en kväll. Päron vatten med milonbitar i. sött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0