Umeå bilder.

Tänkte läga upp bilderna från umeå.
Det var ett tag sedan nu som jag var där,men tänkte lägga upp bilderna iallafall nu då jag har tid.
Och såhär såg min underbara helg i umeå ut.


Detta var det första vi såg då man kom in via ingången.
Helt underbart och vackert var det.


Detta är vårat sovrum,sängen närmast är hannas och den andra är min.
Vi bodde på 4-5 våningen minns inte varav att det fanns 14 våningar.
Längst upp hade vi spaavdelningen,någonting mycket uppskattande första kvällen ;)


Min älskade,underbara och goda frukost.


Ansiktsmålning var någonting mycket poppulärt för barnen.
Denna gång målade belinda en flicka.


Barnkalas för alla barnen eftersom föreningen fyllde 30 år.


Fiskedam


Alla fina teckningar som barnen hade ritat satte vi upp på väggen.


Och till kalaset bjöds det på tårta åt barnen.


Detta var vårat fika,tyvärr så var allt fika nästan slut eftersom vi var tvungen servera tårta åt 40 undar först.


Jag och min älskade sovkamrat Hanna.  Såhär såg vi ut senare på kvällen :)


Och mina andra älskade vänner Syskonen kerns. Btw Belina och Venessa


Förrätten


Underhållning till förrätten. Det var superskojj. Jag och hanna var nog mest taggade av alla! :D


ELVIS


Varmrätten.


Underhållning till det också.


Vi gick upp och dansade med alla barnen,det var faktist ganska roligt.
Måste ju bjuda på sig själva!


Efterrätten.

Och med tunga steg sa vi hejdå  till denna underbara helt i umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0