nu banne mig

Nu jävlar! ska jag blogga och detta är mitt ända seriösa och någorlunda normalt inlägg på ett bra tag.
Hade tänkt börja med att lägga upp lite bilder från det jag shoppat i veckan.

Idag har jag varit på stan då det var kvällsöppet, så jag var där med mina girls.
Hittade inte speciellt mycket, men några vita byxor och ett linne.
Så det jag shoppat tidigare i veckan ska också upp och lite sedan eftersom jag inte hunnit lägga upp det.






lägg märke till mina fötter ;) hehe


vågat men jag gillar det :)


topp bh ,behövs !


HM:s ögonbrynspenna och mascara. Måste säga att pennan kommer vara mycket till användning.



Halsband till studenten och vardag
Kommentarer
Postat av: m

vars är halsbandet ifrån?:)

2011-04-30 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0