9 april

Nu börjar det hända saker.
Efter nästan 2 veckors ingenting att göra så började det äntligen hända saker.
Han inte hunnit berätta hur det gick i umeå eller hur det var, inte lagt upp bilder eller nått.
Tansken var att lägga upp dom nu,men kims dator är för seg det kommer aldrig gå.kanske imorgon.

Sen har jag inte berättat att min balklänning har kommit eller ens sagt att jag beställt.
Men det har den och den får ingen se på förens på själva balen ;)

Sen har jag inte sagt att rummet har gjorts om,men det har den.
Bytt tapeter och gjort av med en hel del saker. Så nu äre fint.tyvärr kommer ni inte få se det förens allt är klart.
Men det dröjer inte länge kvar.

Nu ska jag göra lite onödiga saker som att bara chilla. har haft fullt upp idag. Hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0