22 april

Idag har varit en toppendag!
Camilla och Robin kom på besök och sedan for vi till deras mormor och morfar och åt middag.
Det har varit en superfin dag så vi har varit ute hela dagen och hållt på.

Efter att vi kom från deras mormor och morfar var vi ute och spelade kort och körde cross och sedan cyklade cappe och kim. Jag och camilla har även gjort våra egna små pysselgrejer som vi köpte igår.
Helt sjukt hur dyrt det var, jag fick typ hjärtattack när jag skulle betala.
Men detta är mitt resultat iallafall.


Detta lilla kostade asså 51kr... helt sjukt!



Och detta är mitt resultat,tycker dom är rätt fina faktist :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

fan fint york!

2011-04-23 @ 17:36:15
URL: http://maalinguth.blogg.se/
Postat av: Lisa - Blivande Makeup Artist

Tack så mycket, nog var den prinsessig nog ;)

Skitsnygga örhängen du pysslat ihop förresten! :D

2011-04-28 @ 22:01:09
URL: http://lisaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0