14 april

Dagen har varit sådär.
Var kämpigt att stiga upp ur sängen,ville verkligen stanna kvar. Det hela började med att jag hade nationella prov i svenska. Jag hoppas det gick bra,kändes så iallafall men vågar inte hoppas på för mycket. varje gång jag tyckt det går bra får jag bara skit betyg..

Självvart jag klar vid drygt halv 12 och då slutadade jag. De allra flesta slutade vid 10 tiden.
Det blev stressigt i slutet måste jag säga.

Efter skolan for jag hem till kimmen där han väntat på mig.
Vi tog oss till stan eftersom min studentklänning hade kommit ut i butikerna.
Och såklart min vanliga tur då man ska beställa är den slut....

Jahapp då blir det att ha den jag ahde förra året.
Men och andra sidan skadar det inte. Sen for vi till coop och åt glass tillsammans.
Efter det for jag in på apoteket för att hitta en hudsalva åt min torra hud. Har alltid haft baby len hud och har itne det längre så jag får lite panik. Köpte en jättebra hudkräm som jag ska börja använda nu :)



ikväll träning med guth och kerns sen mys med älsklingen.
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0