Inspark,är ni redo? de är vi!


Våran station

min så kallade vän agnes!


Leta gummiband och gem i gröt och spagetti


Våran station,kex vissling


H e h e


En ramsa alla fick hitta på som skulle inehålla orden.sommar,stol,ekorre,blå,bf(barn och fritid)


Skratt skratt h e h e!




Sist men inte minst bjöd vi på fika och pris,som inte finns med på bilden.
men det blev en Dumlepåse!


Då har man haft sin inspark med 1orna och jag måste säga det var rätt roligt iallafall.
inte så hemskt som vi ville att det skulle bli,men det dög faktist.

Våran station (agnes,johan,jag) hette väll typ kexvissling?
Det gick ut på att man skulle äta upp 4 st kex och så fort som möjligt vissla.
Då var det nästas tur i ens lag att börja och då alla var klara skulle man sammanställa hur lång tid dom gjorde det på,och rätt lågiskt den som hade kortast tid vann!

Efter skolan gick jag och agnes en stund på stan och fyndade lite smågrejer.
Kom på att det är en hel del kläder och saker som fattas för min fjällresa.
Men det får jag införskaffa nästa vecka då det bär av!

Det blir ett rätt långt inlägg nu eftersom det blir det sista inlägget jag gör före jag far till fällfors.
Deras internet har inte börjat funka än utan det börjar nästa vecka så då kommer bloggen följa med mig 24/7.
Som sagt blir borta till på måndag då jag börjar uppdatera igen och då kommer förmodligen bli en massa härliga bilder på våran lilla herbert.Tills dess ha det bra och Hooj!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0