Bilder från fjällen del 1

Eftersom datorn gick sönder och jag aldrig hann he in mina bilder från fjällen.
så tänkte jag att här kommer dom nu,äntligen!
Kan säga att de är rätt många bilder jag tog,men jag delar upp bilderna i delar.
så första delen börjar jag nog med självaste vandringen.lekarna och det utöver vandringen kommer sen i veckan!


Detta var våran utsikt från där vi slog läger och tältade


Påväg mot norge


Och här är glada små vandrare som inte har den blekaste om vad vi snart ska gå igenom..


Det var dit upp vi skulle och så yttligare "lite" till


Rast,man måste ju vila varje 10 min annars orkar man typ inte


Detta var en del av våran utsikt


Glada lilla jag :)


He är ju tur att vi kan roa oss själva iallafall haha


vandringen ner mot dit vi skulle äta lunch,hade just fikat


Min kära lilla matgrupp,samt johan!


Längst uppe på detta berg så åt vi lunch. Kan säga att jag slimmade min kropp mot berget och kollade knappt ner då jag skulle upp för det. Bland det värsta jag gjort,trodde jag skulle dö av höjden då jag kollade ner för varje steg jag tog.


Yttligare längst längst uppe på berget. Dit jag inte vågade gå upp.
så denna bild är tagen av min kära vän angula :)
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, skicka bilderna till mig sen! [email protected]

2010-09-22 @ 18:56:11
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0