2 september

Jahapp då var yttligare en dag avklarad.
Okej klockan är väll inte direkt så mycket men ändå.
Idag har dagen gått rätt trögt iallafall,for en stund på stan också och hittade egentligen ingenting!

Hittade en tröja jag förmodligen ska köpa som jag verkligen älskar!
och så beställer jag skona imorgon också.
Så jag tror att jag ska köpa den imorgon eftersom jag slutar kl 11.
efter våran efterlängtat inspark med våra 1or.
Nu blir det barnfilm och teori.Godnatt!

Och från det ena till det andra.
fick jag och kim just ett sms från hans mamma att våran nya medlem herbert har flyttat in.
nu merad kallad en Tigerpyton,så man får nu mera be en bön varje gång man stiger in genom deras dörr och hoppas på att man inte blir uppäten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0