Yaoskas önselista!


En pälsjacka skulle sitta som grädden på moset i vinter.
Har inte velat ha dom förut men sen helt plötsligt slog det bara pang och är sugnare än någonsin!

reebok easytone,jag vet jag vet. Priset säger ju bara "dröm vidare" men helt seriöst. Dessa skor är ju som att gå på himelriket. Efter att jag provade dom i affären och gick så var jag fast. Dom är de skönaste skor jag någonsin gått på. Mina vanliga skor kändes som sten.


En silvrig klocka från ur och penn,skulle sitta perfekt :)

En resa till jäckvik några dagar över jul!♥
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Kappan såg fin ut!

2010-10-21 @ 09:24:07
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0