Jag är ledsen..

Igår då jag skulle ut och ränna med pappsen och kimmelimen och nisse så for vi förbi och köpte massa saker.
Vi hade handlat en massa sötsaker och hyrt film. Då vi skulle in på hemmakväll och hyra film så tog jag av mig mina glasögon för att jag blev så less dom och la dom på sätet. Sen for vi på ica maxi och köpte gott gott.

Då vi var påväg hem så råkade jag lägga ner våra filmer på mina glasögon.
Så då jag skulle ta in mina glasögon så hade ena båggrejen man ska ha runt örat ramlat av och gått sönder.
Satan så ledsen jag blev då,har bara haft dom ett halvår drygt och älskar mina glasögon.
Visserligen var dom väll inte allt för dyra men dom var ju inte helt jättebilliga heller.
Så nu måste jag köpa nya igen :( Inte okej. Jag är deppig..
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: nae jag kände det att de är bättre att vara utan linserna. mn jag hoppas det är bättre till imorgon för jag ska till tandläkaren och jag vill typ ändå dit HAHA xD för jag ska ta bort mina fjädrar :)

2010-11-01 @ 11:31:55
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0