Inte farligt,men äckligt!

Jag och familjen har rännat runt lite idag och köpt sötsaker och hyrt massa filmer.
Vi for på ica maxi för att köpa godis efersom att det var så pass billigt godis vilket betyder tummen upp!
Någonting jag inte uppsattade däremot med vårt billiga godis var att för trygt en halvtimme sen skulle vi ta upp våran påse för att äta lite godis och vad hittade vi om inte en nyckelpiga i vårat godis.
Fy fasen så äcklad jag blev och fick panik, så vi genomsökte hela vårat godis efter mer.
Som TUR var så fanns det inga fler,men måste säga att det var enormt äckligt och är fortfarande äcklad att den kom in i vårt godis,vette tusan hur länge den varit där. Ursch ursch ursch,inte bra!







Känner mig seriös denna vecka!

Nu blir det att fara hem till pappa för att se film med nissepisse.
Och äta upp vårat chips och naturgodis vi också köpt.
Så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0