Gooodmooorgooon<3

hej alla, och godmorgon min yaoska :*!
Nu sitter jag/vi hära i min soffa, och jag gästbloggar medans älsklingen ser på disneychannels totaly spies! ja älskar dom!..not

Men jag tycker det är lite roligt att se TV och ligga och mysa med min lilla ängel :D!
Skulle nog inte vilja vara ngn annan stans just nu, är på så bra humör och har vaknat efter en längtad natt med yaoska och det var helt underbart skönt att få vara med hon igen :]
Lite senare idag skak vi nog se film och slappa hoppas jag!
eller kanske ta fram THE Herbet hehe, min favvo orm helt klart :D
men med detta säger jag Godmorgon,godmidag och godnatt, ...va?..nae inget.

att hon är söt? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0