fullt och speckat schema!

Då gäller det att plugga teori en snabbis.
Sen ut och repetera körningen med pappa.
Snabbklä på mig och fara vidare till emma där jag och mina flickor kommer hålla hus ikväll.
med en spelkväll och lite mys och snack.
Sedan tillbaka hem och fortsätta plugga och slutligen ringa älsklingen för att säga godnatt.

känner att jag har lite fullt upp idag,men det måste göras trotts allt.
Nu ska jag fortsätta plugga.så nu vet ni vars jag håller hus och varför inte uppdateringen kommer bli så stor.
Vi ses puss! :)
Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja verkligen värt pengarna! ångrar inte mitt köp en sekund ;D

2010-10-14 @ 17:05:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0