Dagens händelse



Nu ritar ju jag så bra på paint måste jag säga,Rena konstnären!
För att förtydliga det hela så ska jag berätta vad som hände mig idag.

I slutet av dagen så skulle jag och mina
friends köra några lekar på våran såkallade klättervägg på skolan.
Det började bra men slutade inte allt för bra...
Som dom tävlingsinriktigade människor vi är så satte vi oss verkligen in i leken. Agnes och joss vs yaoska och emma. Första ronden gick bra det blev lika. andra ronden så vettetusan vad som gick fel.

Under våran klättervägg vinns det mattor att stå på för att inte ha skor på sig.
Dom där mattorna hade farit ifrån varandra,så min första tanke var "he tillbaka dom"
Det gick väll inte så lyckat som jag tänkte att det skulle göra. Ställde mig på dom och skulle försöka sätta ihop dom med min talangfulla surfinggrej. Det slutade med att benen hängde inte alls med så så benen bara for åt alla världens håll och jag ramlade ihop. emma och jag började skratta så mycket så vi nästan pissa på oss,och det betydde att vi förlorade med ganska mycket.

Då lektionen hade börjat så satte jag mig ner och tilda i min klass fråga.
Yaoska har du hål i byxorna,så jag kollade ner och det visade sig att jag hade ett fett jävla hål på låren.
Så vi började skratta och tillslut fick hela klassen reda på det. Inte för att jag var direkt så brydd men det var ganska kul faktist. Så mina braxor gick sönder och benen for åt alla vädershåll då jag skulle göra min snygga surfinggrej. Vet väll inte om det var så talangfullt direkt..

Nåväl alla fick sig ett skratt speciellt min lärare.
så resten av dagen fick jag visa upp mitt vackra lår!


Så ser mitt vackra hål ut,litet kan jag väll inte påstå!


Mycket snyggt,vacker,vilka fina lår ..?





Och såhär känner jag mig för denna händelse.

Hade ändå tänkt köpa nya för mina var så nötta.
nu har jag då en anledning till det också.
Jag spräckte sönder dom! haha




Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHA bilderna längst ner allltså

2010-10-28 @ 22:01:28
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0