29 oktober

Då var det fredag och med det betyder det,HELG!
Och det är inte vilken helg som helst heller utan det är LOV nu också.
SÅ det känns faktist underbart skönt eftersom jag behöver verkligen detta efter allt mitt slit.
men för det betyder det inte att jag inte måste pallra mig till körskolan och plugga för det måste jag!

Nu blir det iallafall ut och äta med älsklingen,mumms är rå hungrig.
Sen blir det film och mys då vi kommer hem och sova.
Har även varit och shoppat en massa tycker jag,eller inte mycket men mycket pengar!
Så jag lägger upp mitt shopp imorgon.har ni riktigt tur ikväll.men det blir nog imorgon.
Nu ska jag börja bege mig,pappsen är här snart och kör iväg oss :)

puss ha en trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0