Tjena tjabba!

Då var man i båtfors då och har för det mesta bara chillat runt med sanna.
Igår så tog vi det bara lugnt och sen gjorde jag en sminkning på henne med lilafärg och gjorde en på mig själv med gul,guld,brun. blev rätt fint eller nöjd snarare. Blir som ett litet barn på julafton varje gång jag ska sminka någon eller mig själv helt hysterisk och vill bara börja.

Idag kom emma hem för en stund sen efter att ha varit på kärleksaffärer haha.
Nae men hon kom hem från pojkvännen och sen har jag lekt lite med alla deras flock hundar dom har.
ena knäppare än den andra. 4 hundar och två katter,det blir rätt fullt men enormt mysigt.
Nu har vi gjort kladdkaka och sen ska vi mysa till film. Även gjort teoritest och det gick skit som vanligt jag blir TOKIG!! hjälp säger jag bara. Imorgon far jag hem,men nu ska jag vara social med mina girls puss !

Och jag älskling,jag saknar dig och dina underbara kramar.
Du är bäst! längtar tills att få se dig lee igen :) Puss på dig med!♥
Kommentarer
Postat av: josefin

svr: haha ja det är ju klart (L)

2010-11-03 @ 17:49:25
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

jag tycker dear john var hur bra som hellst =)

2010-11-03 @ 19:17:35
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0