Någonting lite extra



Måste göra ett litet kort inlägg om någonting som faktist betyder ganska mycket för mig.
Igår när jag kom hem från skolan hittade jag en blombukett,ett kort och choklad på min säng.
Älsklingen hade farit och köpt det medans han väntade på att jag skulle sluta.

Tyvärr är det brist på bilder,med tanke på min dator.
Men jag vill bara berätta för dig,att jag älskar dig jättemycket!
Du finns alltid där och stöttar mig då jag är ledsen och hoppas alltid på mig.
Väntar på mig och ger mig kärlek då jag som minst behöver det.

Tack för allt du gett mig och allt du ger mig.
ibland kanske man behöver en person som kan rubba ens vardag och göra ny eld av glöd.
Tider har varit extremt tufft för mig senaste tiden eftersom mitt liv radikalt har förändrats.
Men du har alltid funnits där och tröstat mig då jag inte orkat mer.
Tack min lilla ängel,även om jag inte alltid visar att jag älskar dig eller tycker om dig så extremt mycket.
Så ska du veta att jag verkligen gör det,Inners inne. Det är bara svårt att finna det då man är ledsen ibland!
Jag älskar dig kim!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0