15 november

Det känns som det ända jag har att skriva på denna blogg är ju mitt körkort,vilket mitt liv har bestått den senaste månaden.
Men NU NU idag klarade jag sista skiten på detta körkort,så nu väntar jag bara och kan inte vara gladare än vad jag är! Från och med nu blir det att hjälpa älsklingen att förklara saker och möjligtvis dom som vill ha hjälp!

Nu blir det att mixtra ihop en färg för jag vill måla mina naglar sen blir det att måla.
Ikväll blir det att se film med älsklingen och mysa med han framför tv:n.
Och imorgon blir det mina kära små flickor. Nu har ju mallan och hannapanna kommit hem så dom får väll trängas in i våran packade sill burk. Nu ska jag fortsätta mixtra med nagellacken puss!
Kommentarer
Postat av: Emma Lundberg

Åh, är du? Krya på dig!!

2010-11-17 @ 09:33:09
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0