11 November

Jag ser det snöar,jag ser det snöar.
Jag har sett att det snöar hela dagen faktist!
Måste säga att snön lägger sig tjockt på marken och blötsnö är det till 1000.
Det är ganska mysigt faktist MEN,det blir lite jobbigt ibland då man får det i ögonen.

Idag har dagen varit rätt bra faktist.
Andra dagen i skolan sedan har jag ätit pizza på skolan så man blev propp mätt.
Mamma ringde mig vid lunch och frågade ifall jag ville äta middag ute med henne,så javisst sa jag.
Det är rätt mysigt att ibland inte många gånger,men ibland få äga mamma för mig själv en lite stund.
Där jag kan prata ut med henne och sånt. For även på stan och kollade lite klänningar till mamma eftersom hon ska ut senare om några veckor.Hittade en jättefin åt henne så jag funderar på att ge henne den i julklapp. Kostar dock 350 kr,men ska fråga brorsan om han vill vara med.Träffade även kims storebrors flickvän nina så vi stod och prata en stund,det var faktist kul också har inte sett henne på längre.


Sen har jag varit hos pappa hela kvällen och pluggat teori.
Och nu fortsätter min natt med plugg.
Ha det bäst puss!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: det är väll de som är poängen haha! ;)

2010-11-11 @ 22:11:01
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0