Valborgs!

har varit extremt dålig på att uppdatera senaste tiden..
Och jag ber så mycket om förlåtelse för det! Har haft fullt upp bara.

Gårkvällen var mer än lyckad,har inte haft så roligt på jätte jätte länge!
Den bästa valborgs,kunde inte blivit bättre!
Vi drog hem till en kompis i början av kvällen och var där med massa andra personer.
Vid halv 11-11 tiden drog vi ut till brasan för att träffa massa andra folk. Det var inte så många där som jag hoppades på men det funkade.Vid halv 2 drog jag hem,vart lite för trött kanske. Men jag älskade gårkvällen och det måste göras om igen! Lyckad kväll till 1000!


Såhär såg jag ut igår,med nya strumpisarna på!












Fråga mig inte vad han gör,haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0