nytt i garderoben



Inte för att det riktigt är nytt i garderoben men.
Denna fick jag av pappa idag då vi var och handlade och jag tycker den passar fint eftersom jag gjorde ett inpulsval att göra om mitt rum. Så då jag fått ihop alla grejjer så ska jag göra om lite i mitt rum.eller snarare snygga till min vägg.

Sist jag gjorde det tänkte jag att jag ska bort med gammla minnen,men sedan så slog det mig en tanke av att så var det tydligen inte jag ersatte den med ett annat minne,så nu har jag planerat att få bort precis allt och in med nytt på väggen. vänta och se!
Kommentarer
Postat av: josefin

den va fin:D

2010-05-30 @ 16:20:17
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0