it´s hard to forget

Du gjorde det aldrig lätt för mig att glömma dig!
Har tänkt på dig hela natten och samma tanke går runt i mitt huvud om och om igen.
Du var min familj den jag sökte trygghet hos, Du var den min största kärlek den som känner mig bäst.
Du var min bästa vän och den ända jag någonsin älskat. Det finns ingenting som kan ta dig ifrån det!
Jag vet att det är svårt att glömma för mig såsom för dig.
Men du gjorde det aldrig rättvist!
Jag tänker på dig varje dag,jag saknar dig allt mer och mer och jag kan inte sluta älska dig!
Men jag önskade du kunde gjort det rättvist!
Gjort det lättare för mig att glömma dig!
Jag kommer alltid älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0