Dålig humor!?

Då äre ju såhär att jag är extremt lat av mig och det fick jag noga beskrivet av min så kallade kära vän.
Det började med att han skulle fara och gymma först springa till edda sedan gymma och tillbaka hem.
Jag ville ut och det ville han med så han passade på att gymma medans jag var inte lika duktig.
Då han kom hem frågade jag han hur det gick och det gick ju bra för han.
Såhär slutade våran konversation!


T-for du ut ngt :) ?
Y- gills fönstret (A) ?
T - HAHA , om jag är med ngn och den ba, kasn vi gå ut??
Svarar typ : öppna fönstret...
Y- HAHA varför inte :P?
Y - nae men jag solade ansiktet på badrums fönstret! :}
T-hahaahhhahhahah , du är sjukt lat!


Komiskt men sant!
Jag är så sjukt lat,och nu har jag säkert fått solsting men ansiktet fick då bli brunt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0