6 maj



Hallå kära läsare!
Dagen har rullat på som vanligt och idag vare ganska varmt ute vilket gillas till 1000!
Så för första gången blev det på med ett så kallade sommarskor,yees skönt!
Synd bara att man börjar sakna sommaren ännu mer så jag slänger upp en sommarbild för längtan!
Efter skolan så la jag mig en stund i sängen var extremt trött. Sedan somnade jag fram till maten och efter maten ville vovven hoppa upp i sängen så jag höll om han en stund sen somnade vi båda två fram tills jag skulle köra.
Sedan har jag tillbringat hela min kväll åt att köra så nu blir det att kliva in i duschen och snabb göra läxan till imorgon. Hare bra kära ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0