29 maj



Idag har jag inte gjort så mycket faktist.
Kom hem vid 11 och la mig direkt i sängen för att kolla tv,det var regn ute.
Sedan skulle pappa och hans kompis fara och fika och handla så jag körde dom runt dit dom skulle.

Bilden har fått sig nya däck och jag måste säga jag älskar känslan.
Känns som en helt ny bil,den går snabbare,tystare och mer lättstyrd.
Ärligt talat hoppas jag att jag får jobb direkt jag går ut skolan så jag kan behålla min bil.

Nu blir det broarna med lina sen ska jag nog kila till sängen.
Det blir en tidig kväll ikväll eftersom jag ska upp klockan 8 imorgon och köra till famror i arjeplog.

Bloggar senare ikväll,Tjiing!
Kommentarer
Postat av: belinda

menar du inte bilen ;)?

2010-05-29 @ 22:33:58
Postat av: josefin

haha belinda håller koll ;)

2010-05-30 @ 16:20:59
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0