26 maj

Efter allt plugg måste jag få ta en vila och skriva en liten rolig sak som hände mig i måndags!

I måndag svare sagt att jag och pappa skulle köra eftersom jag inte körde i söndags.
Så vi var ute en stund och körde lite här och där och i stan.
Efter en stund ringde pappa borsan för att höra ifall han var hemma så vi kunde fara dit en stund.
Aop det var han,så vi for en bit utanför kåge där dom bor för att hälsa på dom.
Inte hade jag och pappa bråttomt inte så vi tog det lungt och var där en timme kanske.
Då det timmen var slut så for vi hem igen och då kanske vi hade varit borta i 3 timmar.
Då vi kom hem och såg mamma och nisse stå utanför dörren och huttrade frågade jag varför i hela friden dom stod där. Jo då vare såhär att dom hade glömmt nyckel och mamma hade inte tagit med sig mobilen eftersom pappa aldrig själv har med sig den. Då hade dom asså stått utanför våran dörr i två timmar och väntat på mig och pappa tills vi skulle komma hem. Jag kan ju säga att jag inte hade en glad lillebror då jag kom hem,för att de hade stått ute där och frysit i 2 timmar. Däremot fick jag mig ett enormt gott skratt och retar dom än idag för att dom vart utelåsta.
haha det var då tur att jag fick skratta lite!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0