21 maj

Jahapp då var denna vecka slut och då vare helg igen.
Veckan måste jag säga har gått rätt fort och det har varit toppen,har brännt lite skinn också så jag hoppas det blir brunt snart! Mer eller mindre längtar jag faktist tills jag får mina älskade converse som oskar skulle ta hem till mig från kina. Hoppas dom är som jag tänkt mig annars kommer jag bli lite sne,men då blire att köpa nya.
Vill ha dom nu nu nu nu!

Ikväll blir det angula och susse så vi får se vad som kommer hända.
Kommer kanske upp lite bilder senare ikväll.
Men nu harom kommit så tjingeling på er kära vänner !
Kommentarer
Postat av: Oskar

blev inte converse, tyvärr :/

2010-05-21 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0