it´s feels like home

Det är en känsla inom mig som gör mig varm om hjärtat.
Jag vet inte om jag har rätt,eller om det är så.
Men det känns så iallafall,och jag hoppas det är som jag tror!
jag vill att det ska vara så,jag går på min magkänsla och jag hoppas den säger mig rätt.

Även om jag inte alltid känner så och är rädd för att det ska vara så.
Så hoppas jag att det verkligen är som jag tror att det är.

jag är rädd för det mesta,men jag kommer inte sluta hoppas!
För jag vill att det ska vara sant och inte en lögn.
Jag vill att känslan ska stanna och bevaras för en lång tid framöver!

För första gången på länge känner jag mig verkligen lycklig.
Där jag kan vakna upp intill någon som kollar mig i ögonen och pussar mig på pannan.
Där ens hjärta slår för en och jag verkligen känner mig älskad.
Där någon kan få mig att skratta,få mig att må bra och inte ger upp på mig.

Där jag kan komma till någonting jag kan kalla hem.
Där jag blir accepterad som jag är och älskad för den jag är.
Där jag känns som en i familjen, och där dom känner sig stolta över mig.
Där de inte är så brydda utan skämtar bort allt.

Jag hoppas det är sant och jag hoppas det är så.
Vill inte bli besvikn igen och speciellt inte av mig själv för att jag släppte taget och lät någon komma in.
Det finns lång väg att gå.
Men du gör mig lycklig,du gör mig glad och du ligger mig varmt om hjärtat!
Jag hoppas så länge du hoppas.
Och jag hoppas du och jag har rätt,att detta är sanningen.

Här vill jag stanna
För en lång lång tid!
Jag ska försöka kämpa för dig som du kämpar för mig.
Jag ska försöka att inte ge upp!
bara för att jag tappade kärleken en gång.
Vill jag inte ge upp den,eller missa den.
Men jag är rädd!
Jag hoppas min magkänsla säger mig rätt!

because You makes me happy!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0