Mitt lilla hjärta du är så söt.
Det värmer i hjärtat på mig varje gång du skickar ett gulligt sms till mig!
Jag vet att inte allting varit så bra senaste tiden och det varit mycket upp och ner.
Men jag längtar bara till din famn just nu och ditt skratt,du är allt knasig du!

Hos dig är jag trygg och jag är så glad för allt du gör för mig!
uppskattar det du gör för mig,det ligger mig varmt om hjärtat.
Jag vet att du ställer upp för mig och finns där då jag behöver dig.
Hjärtat mitt du är för gullig du,och jag hoppas
att alla pusselbitar faller på plats där dom borde vara,
allt ordnar sig med tiden!
Du förtjänar att vara där du är nu och det hoppas jag också gör!
You makes me happy lilla hjärtat mitt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0