En funderare?

Kalla mig korkad eller så.
men jag fick en fråga av min lillebror igår och jag kunde inte riktigt svara på frågan.

Det hela började med att han skulle hjälpa mig att he ihop tvätten i tvättstugan.
Så låg det ett par stringtrosor i tvätten och nisse kollade på dom och frågade.

"Yaoska varför började du använda stringtrosor?"

Bra fråga nisse jag har faktist ingen aning.
Lixom varför börjar man egentligen? Det känns ju så konstigt till en början och det är ju en vanesak.
och då började min hjärna gå i högvarv.


Jag kan inte svara på det riktigt kan ni.


Varför börjar man använda stringtrosor?

Kommentarer
Postat av: josefin

killar gillar det? ;)

2010-06-24 @ 20:42:23
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0