29 juni

Då har man inte suttit och gjort ett skit idag.
har försökt få rätt på mitt tradera eftersom jag ska sälja en hel del skor,jag har fått nog det funkar inte med alla skor i min garderob och inte kläder heller för den delen!

Sen har jag inte gjort så mycket.ska ut och köra nu hade jag tänkt och vad som händer ikväll får vi se.
Ska förmodligen prata med kim sen,känner att jag behöver han nu. vill bara till fällfors just nu och komma bort från allt. det är så skönt att få fara dit för där finns ingen tv och ingen dator bara naturen och naturlivet hahah.

vi hörs efter körningen puss!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: hahatyp ;)

2010-06-29 @ 19:42:59
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0