27 juni

Det är 5 månader kvar innan jag fyller år

Det är sista dagen det är stängt överallt på stan

Det är sista dagen kim är här

Och det är förbannat dåligt väder!


Har varit så extremt dålig på att uppdatera denna blogg nu i helgen men det får ni ta.
Så jag ska börja bli bättre nu till veckan på det eftersom då är jag inte upptagen med någonting!

Idag och igår har jag mest bara tagit det lungt och vilat!
Var på stan idag och shoppade lite med kim igen.........
Så nu sista timmarna innan han far blire att frosa med klasskaka och blåbärspaj + vaniljvisp,mums.

Ganska mysigt faktist och se film.
Så nu blire att vila efter maten och bara se film,bloggar mer sen om mitt internet håller.
Puss puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0