22 juni



Som ni ser så rensade jag bort gammla skor idag.
Golvet blev fullt med kartonger och skor och det värsta är att det finns mer.

Så att såsnart som möjligt så ska jag lägga upp lite saker på tradera som jag tänker sälja.
med tanke på att jag inte änvänder dom eller använt dom,många skor är som nya.

Ikväll har jag varit med saradara och vi for en stund på stan.
Har sett en klänning där som jag så jättegärna vill ha och jag ångrar att jag inte köpte den.

Sen har vi suttit framför datorn kollat lite saker och bara umgåtts.
sett på tv och ätit popcorn,äntligen fått tillbaka luktsinnet men inte hörseln.

De sa tydligen att det berodde på min förkylning därför hör jag inget.
och det känns skit att den kommer sitta i fram tills förkyldningen är över..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0