19 juni - Home

Då var man hemma efter att ha tillbringat några dagar i fällfors.
Visserligen hade jag velat stanna,det är skönt att komma bort från saker och ting några dagar.
Men det är lika skönt att vara hemma där det inte finns några förbannade mygg...
Nåväl hade inte tänkt skriva utan ni får se med bilder vad jag gjort under dessa dar :)


Jag har nog blivit kär i hönor !


Mys proppen som är stor och tjock!


Vi for till något ställe,vet inte riktigt vad man ska kalla det.
Men jag kallar det sandstup. Det är så sjukt långt ner!


Kim och hans styvsyster rusade ner och upp därifrån.
De brukar också åka ner med cross?








En liten fjäril eller vad man ska kalla det landade på vilmas hand.


Följde med henne på hennes skolavslutning :)


Och kims lillebrorsas,stilig faktist!


Kommentarer
Postat av: E

sandstup = vältan :) (eller enligt mig är det då vältan ;))

2010-06-20 @ 21:15:12
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0