11juni- Feest

Har varit enormt dålig på uppdatera nu,med tanke på att jag slutade skolan igår och på kvällen så festade vi.
Tyvärr blev det inte lika mycket för min del som jag hade hoppats på eftersom jag var så enormt förkyld!
Men det blev lyckat iallafall! Tänkte lägga upp lite bilder sedan gårdagen/gårkvällen.
Sen bloggar jag mer sen ikväll puss puss! Se och njut!




Här var man normal?


Boys boys boys !


Bus joss!


Lilla lilla jag!


Happy face!


Ingen aning om vad hon sysslar med !




Stål joss






Spännis bild..


Bästa vännen, Love you!
Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag bor nära skellefteå :) sjdå? :)

Kul ni såg ut att ha!:)

2010-06-13 @ 17:38:19
URL: http://patriciagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0