Sen sen sent

Ursch detta inlägg blir verkligen sent.
Men har varit flitig som en liten lärka idag och själv är jag rätt stolt!

Vaknade ca halv 11 då jag gick upp och åt frukost.
Ärligt talat var det rätt varmt ute så vars allt folk var har jag inte den blekaste om.

Och det jag har gjort idag är detta!

> Klippt gräset
> Duschat diesel
> Kammat diesel
> Tvättat öronen på diesel
> Klippt klona på diesel
> Käkat jordgubbar med diesel
> OCH Läst på teorin!


Snacka om duktig lite flicka nu blir det vidare till duschen.
Sen ut och köra och sist men inte minst fara och se bio med mina flickor.
Efter bion så kommer mitt lilla hjärta till mig,så det blir ett perfekt slut på dagen.


Mycket att göra och lite tid,
Bloggar mer sen Hooj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0