ny månad,ny dag 1 juli








Som dom alla flesta som bor här i skellefteå så kunde ni inte myssa att det regnade och åskade en hel del igår kväll.
Ärligt talat så tycker jag det är enormt mysigt då det regnar och åskar så jag kröp bara ner ännu mer i min säng och poppade popcorn och åt.

Dock tyckte inte alla att det var så roligt.
Då jag just lagt mig i sängen för att krypa ner hörde jag nått kraffsa utanför dörren.
Först trodde jag det var ute och då jag öppnade dörren så stod min hund där och ville komma in.
Så klart att den lilla räddharen hade blivit rädd. Så han fick krypa upp i min säng och lugna ner sig.
Strax där efter somnade båda två lungt och trygt. mysig min lilla (Stora) vovve är
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0