Fällfors Del 1

Med tanke på att jag tog 266 bilder medans jag var i fällfors så gör jag 2 delar/Inlägg
med bara fällfors bilder!
Och detta är första delen så se och njut ! :)


Påväg till fällfors med vovven i bussen!



detta är familjen fallebos hus! -------->


Ja vad ska man kalla detta då?


Puttefnask kollar in diesels bak


en aning lättirriterad efter att just fräst skiten ur diesel,han var dock inte så välkommen av alla familjemedlemmar.... mjaaaooo




Godnatt!


Utanför kims fönster en kväll,mysigt faktist för varje kväll går man och lägger sig till en solnedgång!


En promenix runt fällfors




ekorrn satt i granen skulle skala kotten,fick han höra barnen då fick han så brottomt.
och lämnade kotten..


min stiliga lilla fetknopp och en liten lättirriterad kille i bakgrunden som inte klarade av myggen.


sväng in dit kommer ni till fallebos hus (Varning arga hönor)




Kuckeli ku klockan är sjuuuu




ungefär såhär välkommen var diesel,varje dag,morgon som kväll!
även jag själv fick ett och annat fräs efter att ha skällt ut han -.-


min feta hund vaktar huset

Detta var bara första delen som ni ser så var jag inte så seriös på texterna under bilderna.
men jag hoppas ni fick er ett litet torrt skratt iallafall!

Berättar mer om mina dagar i fällfors senare nu ska jag kila ner och baka tårta.
eller nått sånt.bloggar mer sen hooj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha läskigt med hönor och tuppar :$

2010-07-24 @ 02:19:07
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0