8 juli

Då har man haft yttligare en dag fullt upp.
Efter att jag och kimsan drog oss i sängen bestämmde vi oss för att äta frukost.
Okej han är nog den första jag känner som äter frukost som jag. Min frukost blev ev aning godare än hans,TÅRTAA!

Efter det for vi och handlade med pappsen sen har vi mest bara legat och solat.
Varit lata och grillat med pappa,samt umgåtts.

Blir tyvärr så enormt sena inlägg för mig nu,men så må det vara.
Imorgon blir det kyrkholmen med padre,stan och hemmakväll.







Mumms, dock ser min mat lite torr ut men det må vara. jag vill ha den så!

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: hahha så sööt :D <3<3

2010-07-09 @ 00:54:59
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0