5 juli


Myskväll med kim och vilma




Pucko zorro


Puttefnask i tvättmaskinen









muums


någonting dom kallar nickelpiga,för mig äre äckligt!

Undefär sådär har mina dagar i fällfors varit.
Har varit rätt bra där borta faktist förutom att det varit så enormt jävla varmt att man knappt ville leva!

Då det var varmt ville man ut och då man for ut så blev man myggpiten,nätterna var värst.
men det funkade det med iallafall.

Första dagen jag kom dit var väll kanske inte riktigt det roligaste.
det var tänkt att zorro skulle tas bort och som den älskade djurvännen jag var så ville jag verkligen inte det.
men han fick leva ett tag till iallafall.


Sen har bara dagarna flytit på med massa möjliga aktiviteter.
måste säga att det är rätt avslappnat där. har haft myskvällar med vilma och kim och sen har vi varit ute och cyklat.umgåtts med familjen och bara haft trevligt.

Kom hem några dagar tidigare än vad det var tänkt.
det var så att alla skulle jobba vilket inte var från början var tänkt. och eftersom vilma inte skulle vara hemma så ville jag hem istället för att vara där och aldrig veta då kim skulle komma hem.


home sweet home!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0