26 juli

Då var denna månad slut och det är drygt en månad kvar till skolan börjar.
ärligt talat längtar jag lite till skolan faktist,träffa vännerna och så sen går man ju sista året,yees!
eller vaddå ärligt talat vad snackar jag om,nej jag längtar inte till ksolan jag är bara less det dåliga vädret.
vill ha det som vi en gång kallade ryssvärmen!

Dagen har gått fort,drog till piteå vid kl 10 sen har jag varit där hela dagen.
Shoppade lite med älsklingen och även han shoppade lite saker nu då han fått sin feta lön....
sen bar det av hemåt då vi sedan satte på en film och kollade med nissepisse.

så bilder på det lilla jag inhandlade kommer imorgon.
hare så bra kära vänner nu ska jag roa mig med ingenting.
puss puss!
Kommentarer
Postat av: josefin

svr: haha jaa klart du lägger ut pengar på det du vill:P jag var inte såå seriös när jag skrev att det finns annat att lägga ut på :P bli inte sur över en sånn bagatell jag skämtade:)...

2010-07-26 @ 23:59:06
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0