13 juli

Okej då var jag äntligen hemma efter en lång dag.
Ärligt talat så gick körandet upp åt helvete igen.....
Jag kunde inte sova om natten och låg mest och beklagade mig för min pojkvän!stackarn..

Men det var hyffsat trevlig där faktist,tiden gick rätt fort.
Dock har min blåsa i käften vuxit och nu gör det riktigt,J*vla ont kan jag lova.
Pallar knappt leva,kan inte ens prata utan att det gör ont.
så det blir apoteket imorgon eller läkaren!


Just nu blir det att lägga sig i sängen och se en film med gubben min.
Är enormt slut och trött,och efter att ha duschat så är jag värld det!
Han har varit här en vecka nu och imorgon far han tyvärr hem..

Imorgon är en speciell dag,en dag jag minns!
Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Haha sjukt!

2010-07-13 @ 23:08:49
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0