12 juli


Muums, gott gott!






Glada lilla grisen,jag!


inte lika fullt normal !


Puss på dig min ängel!




Då har yttligare en dag gått och är snart över för min del.
Det blir att lägga sig strax för att fara upp tidigt.
Vi ska nämligen till arjeplog imorgon för att hälsa på farmor och jag kör såklart!

Känns faktist bra,jag gillar att köra bil.iallafall långa rundor!
Och för att inte göra samma tabbe som sist då jag la mig 1.ska jag och gubben min lägga oss strax.

idag har jag nämligen solat och blivit brun!
Sen har jag mest tagit det lungt och gjort en tjockiskväll ikväll med.

Så jag bjuder på lite bilder!
Fram tills imorgon iallafall eftersom jag inte kommer kunna blogga på hela dagen.
men lovar bjuda på bilder då jag kommer hem.

Puss!
Kommentarer
Postat av: CISSI

Så gullig bild längst ned!

2010-07-15 @ 23:08:42
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0