vill vara 23



Jag vet inte varför,men jag längtar så jävulst mycket tills jag blir 23 så jag kan skaffa en liten pojke/flicka.
Då jag börjar jobba med barn blir jag så fruktansvärt mammig av mig och ska veta och ska ha koll på precis allt.
det bästa jag vet är att hålla i barn,skulle kunna gå en hel dag burandes på ett barn runt min famn.
de är så mysiga och små,så söta och ömtåliga. Jag vill vara en ung mamma så gärma mellan 20-25.
Att gå omkring med en mage,en barnvagn och kolla på bebiskläder måste ju vara det bästa som finns.
Jag hoppas verkligen jag blir världens bästa mamma och tänker så mycket på hur jag ska vara och inte vara mot mina barn. vill så gärna ha barn och det är en av mina största drömmar här i livet.
Älskar barn och blir så fäst vid dom,de är så söta hahaha. medans jag väntar tills min dag är kommen så får jag väll nörja mig med 7veckors praktik på ett dagis.

om inte annat får jag försöka skaffa mig ett jobb där jag kan vara barnvakt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0