7 Januari



Då var min franska manikyr klar och har varit på stan och shoppat.
snacka om att det var kallt,stakars älsklingen som fick cykla. nåväl köpte det jag sa att jag skulle köpa,slänger in bilder senare men är dock lite osäker på skona.de var faktit inte såå jättebilliga och eftersom att jag har en hel del skor som jag inte längre får plats i min garderob blir jag tveksam om. ni får tipsa mig om hur jag ska göra har fortfarande ett tag på mig att bestämma mig.

nåväl det blir sista dagen här hemma ikäll så jag kommer nog inte blogga på hela helgen eftersom det är sista helgen innan skolan börjar.saknar faktist flickorna! men ska försöka slänga in ett inlägg imorgon. Nu blir det mys hela kvällen med älsklingen. ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; låter super!

jaa, det är bra. kram

2010-01-07 @ 22:56:08
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv; hahaok ;P sarah jessica parker har dom i satc movie så dom är nog inte lätta att få tag i haha (A)



jaa det finns typ några på pixies som jag tkr påminner lite om dom :)

2010-01-07 @ 23:03:22
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0