30 Januari



Har aldrig visat er min mysiga sidenmorgonrock jag köpte i thailand för flera år sedan.
har aldrig börjat använda den förrän nu och ändå haft den kanske 6-7år.men nu har jag börjat och jag älskar den!

bloggade inte igår eftersom jag ville vara med min älskling,hade saknat han så mycket, så det blir snabb blogga nu före vi ska se film. Har just sett robinson klart och yeees jag är så jävla glad att min favorit vann.
Sommaren jag träffade oskar så jobbade jag faktist hos han med flera andra personer så jag är faktist ganska glad att jag fick lära känna han lite. Blir så mycket gladare då att han faktist vann. Grattis hasse,en ärlig vinnare är en värdig vinnare! du var den som förkänade det bäst!

men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film med älsklingen sov gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0