allt för djupa tankar!

Folk säger alltid att man ska vara den man är.
men då man inte längre vet vem man är vad gör man då?
en kvinnas hjärta är djupt som havet och är sårbarast av allt.
Hon är stark men bara om hon har viljan att vara det.
en kvinna är komplicerad och en kvinna kan dölja sina tårar som rinner.
hon kan stänga in sig i sin lilla bubbla och bygga en mur runt om sig där ingen annan kommer in,inte föräns man har tillräckligt mycket tillit till personen som träder in i hennes hjärta.
Den som kämpar och har mest psyke,slutar aldrig hoppas och drabbas sämst av de hårda smällarna hon får.
medans den som har ett svagt psyke slutar hoppas och ger upp hoppet.
Jag känner mig så förvirrad. jag vet inte vem jag är längre jag vet bara att jag ångrar mina misstag,allting som gick snett.

Var tacksam över det du har istället för att se det du inte har!
det tog mig 17års tid att få erfarenheten i livet att veta vad verklig tacksamhet är.
Det tog mig ett och ett halvt år att inse det jag hade.
och det tog mig en dag att ångra att jag inte såg det tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0